Новини

2 июня
Сегодня:Межбанк Украины от  2 июня 2017 года                         USD                      ...
19 апреля
Межбанк Украины от 19 апреля 2017 года                         USD                           &...
31 марта
Сегодня:Межбанк Украины от 31 марта 2017 года                        USD                         &...

Закупівельні ціни

В маркетинговому 2016/2017 р., компанія ТОВ " Глобал-Трейд " закуповує зернові культури виключно у с/г товаровиробників.
Усі поставки лише за погодженням!
Інформація щодо цін та організаційних питань: 
ЦІНИ та ПОСТАВКИ АВТО погоджувати з Миколаївським офісом
+38 0512 45 61 10– Денис
+38 096 749 61 10
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
+38 0512 45 61 10 – Ірина
+38 096 749 61 10
КОНТРАКТИ Миколаївський офіс:
+38 0512 45 61 10 - Інна, Вячеслав
+38 096 749 61 10

I.ДОКУМЕНТИ ДЛЯ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ТА ОПЛАТИ
1. E-mail: office@globaltrading.net.ua
2. офіс +38 0512 45 61 10 – Юлія
               +38 096 749 61 10

II. У РАЗІ ЗАТРИМКИ ОПЛАТИ ІНФОРМУВАТИ ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ
office@globaltrading.net.ua
При укладені Договору контрагенти мають надати копії наступних документів:
(копії завіряються підписом керівника/уповноваженої особи з наданням док-ту на підтвердження повноважень та печаткою підприємства)
1. копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи/копія Виписки/Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (дата видачі до 30 днів);
2. копія Свідоцтва платника податку на додану вартість/Витягу з державного реєстру платників податку на додану вартість;
3. копія Довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій (статистика);
4. на бланку підприємства, на котрому вказати місцезнаходження та поштову адресу, номери стаціонарних телефонів, банківські реквізити, а також зразок підпису керівника (підписанта договору);
5. копія Статуту (1,2 стор., сторінки з видами діяльності, повноваженнями вищого та виконавчого органу, остання сторінка) або Витяг із Статуту;
6. копія Протоколу загальних зборів про призначення керівника або Витяг з протоколу;
7. копія Наказу підприємства про призначення керівника;
8. у разі підписання договору особою, яка не є керівником підприємства – копія документу, який підтверджує повноваження такої особи (довіреність, Протокол вищого органу управління підприємством, тощо);

ВИРОБНИК С/Г ПРОДУКЦІЇ ДОДАТКОВО до загального переліку документів має надати:
1. завірену копію Довідки з ДПІ про стан платника фіксованого сільськогосподарського податку (у разі, якщо Постачальник є платником фіксованого сільськогосподарського податку) на 2017 р.;
2. завірену копію податкової декларації з єдиного/фіксованого податку за останню звітну дату;
3. завірену копію податкової декларації сплати за землю;
4. завірену копію заповненої форми державного статистичного спостереження № 4-сг «Посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2016/2017 року» (річна) з відміткою органу державної статистики про прийняття цієї форми (квитанції) до 02.06.2016 року ;
5. завірену копію заповненої форми державних статистичних спостережень № 29-сг «Підсумки збору врожаю сільськогосподарських культур, плодів, ягід та винограду на 1 грудня 2016/2017 року» (річна) з відміткою органу державної статистики про прийняття цієї форми (квитанції) до 02.12.2016 року; 
6. завірену копію заповненої форми державних статистичних спостережень №37-сг «Сівба та збирання врожаю сільськогосподарських культур та проведення інших польових робіт» станом на 01.12.16 з відміткою органу державної статистики про прийняття цієї форми (квитанції) по листопад 2016 включно, наростаючим підсумком;
7. довідку, надану компетентним органом (органом місцевого самоврядування, територіальним органом Державного агентства земельних ресурсів або органом Державного реєстраційної служби України), про площу с/г угідь, що використовуються сільськогосподарськими підприємствами – виробниками (для орендованих із зазначенням договорів оренди);
8. довідку про врожайність відповідних культур за останні п’ять років, видані управлінням агропромислового розвитку відповідної райдержадміністрації на підставі форм 4-сг та 29-сг.
Копію Виписки або Витягу з ЄДР субєкта підприємницької діяльності необхідно надавати щомісячно.
Копії завірені печаткою та підписом Директора надсилати електронною поштою.

III. ІНСТРУКЦІЇ, ЗАПОВНЕННЯ ТТН, РЕЖИМ ПРАЦІ, ІНШІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ ЩОДО ТЕРМІНАЛУ:
+38 0512 45 61 10 – Денис
+38 096 749 61 10
На терміналі за адресою вул. Дзержинського, 179, м. Миколаїв (ММТП) ПРИЙОМ ТОВАРУ В РОБОЧОМУ РЕЖИМІ
(+/- 200 авто за добу в базисі, +/- 50 авто за добу з перевищенням вологості та наявністю амброзії) 
ДОРОБКА, некондиційне зерно з мікро-тріщинами не допускається.
Вартість послуг з доробки:
Зменшення вологості зерна (сушка) - 60,00 гривень з ПДВ (в залежності від курсу НБУ на дату здійснення послуг щодо доробки та формування реєстру з кількісного-якісного обліку) за 1 МТ х% з перевищенням вологості від базисних показників 14% - 19% (5%)
Видалення сміттєвої домішки 11,10 гривень з ПДВ (в залежності від курсу НБУ на дату здійснення послуг щодо доробки та формування реєстру з кількісного-якісного обліку) за 1 МТ х% 
Видалення амброзії, зменшення обсягу пилу (в залежності від курсу НБУ на дату здійснення послуг щодо доробки та формування реєстру з кількісного-якісного обліку):
- 0-50 од/кг - 12,27 гривен, с НДС, за 1 МТ;
- 51-100 од/кг - 23,50 гривень, з ПДВ, за 1 МТ;
- 101-200 од/кг - 28,86 гривень, з ПДВ, за 1 МТ;
- 201-500 од/кг - 38,26 гривень, з ПДВ, за 1 МТ;
- 501-800 од/кг - 42,62 гривень, з ПДВ, за 1 МТ;
- 801-1000 од/кг - 49,97 гривень, з ПДВ, за 1 МТ.
Розрахунок зниження залікової ваги після видалення амброзії:
1-50 шт/кг - 3%;
51-200 шт/кг - 4%;
201-1000 шт/кг - 5%;
1001 шт/кг і більше - 6%.
МАСА БРУТТО АВТО НЕ БІЛЬШЕ 65, 00 МТ
ВИСОТА АВТО НЕ БІЛЬШЕ 3,65 м.

НАСІННЯ СОНЯШНИКА - в телефонному режимі.

Вологість - макс. 8,0%
Олійна домішка - макс. 7,0%
Сміттєва домішка - макс. 3,0%
Вміст олії (в перерахунку на сиру речовину) - хв. 44,0%
Кислотне число - не більше 3,5 мг КОН / г
Насипна маса - не менше 380 г / дм3
Всі інші показники - згідно ДСТУ4694: 2006
Товар повинен бути нормального кольору відповідного даному продукту, нормального запаху (без затхлого, солодкуватого, цвілевого та інших сторонніх запахів), вільним від токсичних речовин.
Товар повинен бути не заражений, вільний від довгоносиків, комах і стороннього запаху.
Інша якість відповідно до Правил Європейського союзу щодо важких металів, токсинів, пестицидів.
Інструкція заповнення ТТН надається при укладенні контракту на поставку товару.